Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 1,894 posts
|
Post by Cindy on Jun 23, 2014 9:52:33 GMT
Damon
Hij bleef op zijn plek staan en keek nog steeds naar de doktoren. Zelfs bij die woorden fronste hij nu even. "Jullie helpen hem hier niet mee, jullie geven hem alleen maar een trauma. Begin niet zoals gekken achter hem aan te rennen en begin met kleine dingen, jullie staan er versteld van dat niemand hier wordt 'genezen' als jullie hen de hele tijd met hun angsten zitten te confronteren en het alleen maar erger wordt!" Sprak hij nu ook. Over de bezemkast had hij genegeerd, als hij daar aandacht zou hij terug in zakken, en nu moest hij even sterk blijven. Hij keek nu even naar Damain en slikte even. Het hielp dus echt niets, en als het zou moeten zou hij Damain wel helpen om van zijn angst af te komen, maar langzaam, hij zou geen bolhoedjes dragen, maar dan moesten de dokters wel afhaken natuurlijk.
|
|
Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud and I've made 2,714 posts
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 23, 2014 10:15:25 GMT
Damain Emeri
Hij slikte even en trilde een beetje en keek nu een beetje op alleen dan naar Damon en de mannen namen de regenjassen en bolhoeden a, en keken naar hem voor een moment.'' Wij bezorgen geen trauma's. Het is bewezen dat als we de client met zijn angst cconfronteren hij vanzelf er achter komt dat er niets engs en ergs aan is. Terwijl we spreken hangen we ook typisch engelse dingen in zijn slaapkamer, en worden er in jou kamer potetrs opgehangen van naakte vrouwen.'' Sprak de man.'' NU vragen wij u aan de kant te gaan, met kalmte terug te keren naar de therapie, terwijl hij de zijne ten uitvoering brenegn. Vanavond laap je met hem in de bezemkast. Verdwijn nu, voor ik er een tweedagse opsluiting van maak, zonder eten en alleen water.''
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jun 23, 2014 11:11:47 GMT
Damon
Hij keek weer naar de dokters toen die weer tegenspraken en schudde zijn hoofd meteen weer. "Niet op deze manier, op deze manietr breng je wel trauma's. Je moet het rustig en klein aanpakken, niet meteen met bolhoedjes als een gek achter iemand aanrennen." Sprak hij nog steeds en snoof. Die posters lagen toch al lang weer in de vuilbak. Vaak gooide hij het gewoon door het raam, dan hadden andere mannen er nog iets aan die er lekker op konden geilen. "Nee." Sprak hij koppig toen hij weer begon over het aan de kant gaan. Oh hij zou afzien van die bezemkast, maar hij wilde zijn gelijk krijgen, deze manier hielp niets.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 23, 2014 12:12:21 GMT
Damain
De doktoren lachte en een van hen tilde Damain nu zonder pardon op, en Damain opende nu zijn ogen om te zien wat hem beet pakt, maar het was een dokter die hem vast had. Meerdere dokters kwamen nu naar buiten overigens, om Damon te bedwingen.'' JIj hebt hier niets te zeggen over onze cliënten en hoe wij ze behandelen. Volgens mij word jij langzaam aan ook genezen van je bespottelijke ziekte dat je op mannen valt. Ga terug naar je therapie, of je zit de komende dagen samen met je vriend werkelijk opgesloten in die kast, zonder enige kans op een stufje zonlicht of wat dan ook.'' sprak hij rustig en Damain slikte even.'' Houd op damon....'' Sprak hij nu trillend en angstig.'' het heeft geen nut..'' MUrmelde hij er achteraan. Ja hij was trots op hem, op een manier, maar nu werd het teveel voor hem, en eigenlijk meer uit angst viel hij nu weg,en viel er wat slijm uit zijn mond. Voor een moment leek het alsof hij het lootje had gelegd overigens, maar hij sliep nu gewoon. Hij was kapot van alles. Kpot van de mensen hier, die hem behandelde als een gek.
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jun 23, 2014 13:44:40 GMT
Damon
Hij bleef nog steeds staan. "Cliënten? Ik zou eerder gevangenen zeggen. Niemand is hier met volle zin, iedereen is hier maar gedumpt en worden enkel nog erger verpest door jullie. En ik word niet genezen, ik vind het zelf best dat ik op mannen val, en weet je waarom? Omdat vrouwen zwak zijn. En ik ga niet terug naar die stomme therapie!" Het laatste schreeuwde hij nu ook gewoon naar de dokters en voelde hoe hij nu tegen de grond gedrukt werd. "Ga van me af!" Schreeuwde hij nu ook weer en probeerde flink tegen te wringen, maar het had geen nut. Hij hoorde nu ook Damain praten en slikte even. Zijn blik gleed naar hem toe en zag hoe hij er bij lag. Damon werd nu ook stevig vastgegrepen en aan een ketting gelegd om hem weer mee te sleuren naar de therapie. Maar die vrouwen zouden het deze keer niet overleven, deze keer vermoord hij ze allemaal als ze ook nog maar dachten aan hem te komen. Zoals hij had gezegd hadden ze nu ook alles bij hem erger gemaakt. Hij had nooit problemen gehad met het aanraken van vrouwen maar nu wilde hij het echt niet meer hebben, van mannen ook niet op Damain na nu. Ze hadden hem nog erger verpest dan daarvoor al. "Ik vermoord jullie allemaal!" Schreeuwde hij nu nog naar de dokter die bij Damain stonden en werd dan weer meegesleurd aan de ketting rond zijn polsen.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 23, 2014 14:39:38 GMT
Damain
Hij werd nu naar de bezemkast geholpen en daar in gegooid, en door het gooien kreeg hij een flinke klap op zijn hoofd, waardoor waarschijnlijk een lichte hersenschudding niet eens meer dan normaal bij was. Hij werd ook niet veel later wakker, en zag de deur sluiten en op slot gaan.'' Heey!'' sprak hij en slikte even.'' Dit mag niet, dit is niet menselijk!'' schreeuwde hij nu en dreunde op de deur, en slkte even. HEt enige licht wat hier was kwam onder de kastdeur door, en hij slikte even voor een moment, en ging nu zitten. Hij was niet bangin het donker ofzo, maar echt prettig om hier te zitten was het ook niet. Zijn kop begon ook te dreunen als het maar kan, en hij voelde wat bloed over zijn achterhoofd sijpelen en zocht zijn zakdoek, maar die had hij natuurlik bij Damon achter gelaten..
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jun 23, 2014 15:04:08 GMT
Damon
Elke vrouw die hem aanraakte had een klap gekregen en uiteindelijk had hij gewoon hun nek omgedraaid. De dokters durfden hem nu ook gewoon niet meer aante raken, dus hadden ze wat bewakers geroepen om hem nu ook naar de bezemkast te brengen. Hij schreeuwde allemaal dingen naar de bewakers en dokters, hij was gewoon echt pissig geworden nu. Hij keek naar de bezemkast die nu werd geopend en hem snel bij Damain in de kast duwde om het snel weer dicht te doen. Hij snoof en ramde meteen weer op de deur. Een paar seconden erna merkte hij Damain pas op en keek naar hem, voor zover het mogelijk was in het donker. "Gaat het met je?" Murmelde hij nu ook zacht en zakte voorzichtig tegen de deur aan nu. Hij merkte nu pas hoe klein het hier was, waardoor hij ook flink angst begon te krijgen. Zolang de muren maar niet op hem afkwamen was alles goed toch? "Sorry voor dit, dit is mijn schuld." Murmelde hij.
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 338 posts
|
Post by Gotenks on Jun 23, 2014 15:46:11 GMT
Dave Renard
Dave wist niet echt hoe hij nu moest reageren op Esmee, maar ze intrigeerde hem wel, nee niet op de manier dat hij eraan zit te denken dat hij haar ooit op een date wil vragen, hij is geen pedo thank you very much. Maar gewoon ze is de eerste die niet gillend voor hem wegrent of het weigert om ook maar een halve centimter een stap in zijn richting te zetten. 'Je begrijpt het niet kleine meid wij zijn hier je te helpen en bij die man kun je echt beter uit de buurt blijven want hij is ontzettend gevaarlijk' deed de dokter nog een poging om het kind daar bij Dave weg te krijgen 'ja hij kan je pop vervloeken' zei een ander. Op deze woorden keek Dave meteen weer naar zijn benen die hij weer had opgetrokken en die weer heel interessant leken.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 23, 2014 17:00:19 GMT
Damain
Hij keek naar hoe de deur open ging en hij slikte even voor een moment en hoordr zijn stem.'' Damon..'' sprak hij als eerste en kroop een beetje overeind, en ging naast hem zitten, en slikte even.'' het gaat wel.. Alleen flink last van mijn hoofd. en bied je excuus niet aan. jij wou mij helpen.'' Sprak hij en drukte een kus op zijn lippen toen hij die met zijn vingers had gevonden, en maakte er een zoen van. Daarna haalde hij zijn lippen weer van de zijne en slikte even.'' Enkel zo kan ik je momenteel bedanken, Damon.'' Sprak hij rustig en merkte hoe zijn ogen nu weer langzaam aan het sluiten waren en hij even kreunde, hij voelde zijjn hoofd nog steeds bonken, maar merkte niet dat het lichtjes aan het bloeden was nog.
Esmeé Oakbranches
Ze keek naar de doctoren en zuchtte even een beetje terwijl ze boos keek'' maar man niet blij, hij verdrietig..'' Sprak ze rustig en ging gewoon naast hem zitten, per ongeluk op een van de kettingen die een dokter vast had waardoor ze per ongeluk aan hem trok, maar direct op stond.'' Sorry meneer. Moet Amelia u troosten..'' sprak ze rustig en deed iets wat de doctoren nou niet echt al direct voor mogelijk hield, maar zette haar pop gewoon op zijn knieën maar hield haar nog even een beetje vast, zodat de pop ook werkelijk gewoon zat en keek hem aan, maar ze weigerde ook maar weg te gaan.'' waarom zit u in kettingen? u bent toch heel lief? u doet helemaal niets..'' Vroeg ze nu nieuwsgierig aan hem en negeerde de doctors al helemaal.'' Mag ik bij u op schoot zitten, u kunt vast mooie verhalen vertellen.'' Sprak ze en keek hem aan. nee ze lette niet op zijn verwondingen en verminkingen, ze vond het juist interessant, hij was anders dan iedereen hier. Ze nam haar pop terug van zijn knieën en keek hem ook gewoon nieuwsgierig aan.
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jun 23, 2014 17:06:59 GMT
Damon
Hij keek naar waar hij zat en merkte hoe hij dichter bij hem zat nu. "Dan nog, door mij zit je nu hier." Murmelde hij en merkte hoe zijn vingers over zijn gezicht tastte naar zijn lippen en voelde vrij snel een kus volgen die dan in een zoen verder ging. Hij ging zacht mee in de zoen en voelde weer dat fijne gevoel door zich heen gaan. Hij opende zijn ogen weer toen hij de zoen beëindigde en zijn woorden sprak waardoo hij voorzichtig glimlachte en met zijn hand door zijn haar ging. Hij voelde echter iets nat en stroperig waardoor hij meteen de zakdoek uit zijn zak haalde en die tegen de wonde op zin hoofd drukte. Hij trok Damain zacht tegen zich aan en slikte terwijl hij alle hoeken van de kamer weer in de gaten hield, waarom was het hier ook zo verdomd klein?
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 23, 2014 20:21:12 GMT
Damain
Hij keek naar hem en slikte even voor een moment en keek hem aan, terwijl hij even slikte.'' lag het nog open.. Ze hebben me echt hard geduwd.'' Sprak hij en keek hem aan.'' En ik vind het niet erg. ik zit hier met jou, Damon, en ik kan jou voelen.'' Sprak hij en keek hem een beetje aan.'' Jou lippen smaken heerlijk, al zit er een vreemde nasmaak aan die wat minder is.'' Plaagde hij hem even een beetje en drukte hem no een zoen op zijn lippen.'' Ik geloof.. Dat ik steeds meer van je begin te houden, Damon. Je bent de eerste die mijn ziekte, mijn angst niet raar vind, en ermee wil leven.''
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jun 23, 2014 20:32:03 GMT
Damon
Hij keek naar hem voor zover dat ging in het donker en hield de zakdoek tegen zijn achterhoofd aan. "Het is al gestopt met bloeden, maar het is gewoon wat nog wat vast zit." Zei hij zacht tegen haar en knuffelde hem nu weer een beetje. Hij glimlachte kort om zijn woorden en sloot zijn ogen even. "Nou bedankt hoor." Klonk hij met een voorzichtig lachje en keek weer naar de donkere kamer. Hij ontving de zoen weer en luisterde dan weer nieuwsgierig naar hem. Meende hij dat? Hij glimlachte weer even en knuffelde hem weer zacht in zijn armen. "Zoals je zei, iedereen is bang van iets toch." Fluisterde hij en nestelde zich helemaal tegen Damain aan.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 23, 2014 21:06:38 GMT
Damain Emeri
Hij keek naar hem en glimlachte even een beetje terwijl hij zijn armen helemaal om Damon heen sloeg, en even rustig ene moment stilte aan gaf.'' ja damon.'' Sprak hij daarna en trok hem een beetje hbij hem op schoot.'' iedereen is bang voor iets, maar jij hoeft niet bang te zijn. Nu bescherm ik je hier in het donker, het donker dat ons misschien al de antwoorden geeft.'' Spra hij rustig en slikte even een beetje terwijl hij even een kus op zijn haren drukte, en zijn gezicht daar even liet liggen, waardoor zijn lange lokken even voor zijn gezicht vielen, maaar hij dat niet direct door had.
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jun 23, 2014 22:54:53 GMT
Damon
Hij bleef dicht tegen Damain aanzitten en had zijn ogen vredig gesloten. Hij hoorde de hartslag en ademhaling van Damain die hem kalmeerde, het was al genoeg oproer geweest op een dag. Als hij zijn ogen sloot had hij ook niet meteen last van claustrofobie, alleen als hij er echt op zou letten, maar nu had hij genoeg afleiding van Damain. Hij kroop gewillig bij hem op schoot en knuffelde zich nog verder tegen hem aan. "Hmm." Fluisterde hij nog zacht en nam zijn shirt vast in zijn handen om zich beter tegen hem aan te drukken. Hij gaf een zacht giecheltje toen zijn haar langs zijn wangstreek en krabde even. "Het kietelt." Klonk hij nog steeds met het vrouwelijke toontje in zijn stem en streek wat van Damain's haren weg
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 24, 2014 16:45:06 GMT
Damain Emeri
Hij keek naar damon en glimlachte even een beetje en legde zijn armen nog net even wat beter om hem heen terwijl hij even slikte voor een moment en lachte even toen hij over zijn haar begon, en schoof het even achter zijn oren.'' Sorry, Damon mijn lief.'' Sprak hij ook gewoon en drukte nog een kus op zijn haren. Ja het voelde te goed hem in zijn armen, maar hoorde doktoren buiten wel praten over hen, dat het niet slim was om Damon bij een andere man in te stoppen en ze beter ergens anders op te sluiten, apart, voor ze, vooral met Damon opnieuw moesten beginnen, want ze wisten natuurlijk nog niet dat Damain ook homo was, maar bang dat Damon Damain zogenaamd een trauma ging bezorgen ging er wel rond.
|
|