Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 1,894 posts
|
Post by Cindy on Jun 24, 2014 17:05:30 GMT
Damon
Hij giechelde weer een klein beetje toen hij zijn haar achter zijn oor streek en genoot van zijn aandacht. Hij haalde zijn schouders een beetje op en voelde de kus op zijn haren nu. Oh, dit gevoel was heilig voor hem nu, het was zo lang geleden. Hij hoorde nu de doktoren spreken over hem en Damain, dat het niet slim was. Hij slikte en verborg zijn gezicht helemaal in zijn nek en hield zijn shirt vast met zijn handen. Als hij alleen zou zitten hier zou hij zeker flippen, nu was het nog verdraagzaam, maar alleen? Nee, dat kwam niet goed.
|
|
Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud and I've made 2,714 posts
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 24, 2014 20:24:17 GMT
Damain Emeri
Hij keek naar hem en slikte even.'' ik wil je nu niet verlaten, niet nu.'' Sprak hij en slikte even voor een moment en hoorde de dokters nu de deurklink beetpakken waardoor hij schrok en een beetje overeind ging zitten in plaat van dat hij tegen de deur aan leunde.'' lief.'' Sprak hij fluisterend en slikte even een beetje.'' Ik wil jou hier niet alleen laten.'' Sprak hij rustig en drukte een kus op zijn haren en merkte dat het weer losgelaten worden.'' Die anglofobie gast heeft niets gedaan, die deed zijn therapie gewoon.'' sprak een duidelijk vrouwelijke dokter, en keek naar de anderen.'' Laat hem eruit, anders hebben we staks een verkrachting door die homo op ons geweten, en is hij nog meer getraumatiseerd.'' sprak ze verder tegen de anderen, en damain schudde zijn hoofd. Waar praatte ze in godsnaam over.. alsof hij een crimineel was...
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jun 24, 2014 21:02:55 GMT
Damon
Hij keek weer naar Damain en slikte weer even. "Ik ook niet, ik wil ook niet dat je nu weggaat." Fluisterde hij en hoorde nu ook de deurklink waardoor zijn ogen wat angstig wijder open gingen. Hij hoorde Damain weer en sloot zijn ogen weer kort bij de kus op zijn haar. Hij ontspande weer iets toen de klink werdd losgelaten en luisterde nu naar de vrouwelijk dokter waardoor hij weer wat verdrietig werd. Hij traumatiseerde helemaal niemand hier.. Hij drukte zijn lippen nog even zacht op die van Damain en liet hem dan zacht los. "Als ze ons zo zien, mag ik zeker nooit meer bij je zijn, en dat wil ik niet." Fluisterde hij en kroop voorzichtig van zijn schoot af. "We houden het geheim, ik wil niet dat ik je nooit meer zie." Fluisterde hij nu ook weer en kroop wat verder van hem weg toen de klink weer vastgenomen werd.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 26, 2014 7:06:48 GMT
Damain Emeri
Hij slikte en keek hem aan.'' En ik wil nu niet bij jou weg.'' Sprak hij rustig en keek hem aan en voelde hoe hij hem losliet. De woorden deden hempijn van binnen, maar hij wist dat het beter was.'' Dat doen we, mijn liefje.'' sprak hij en merkte nu hoe de deur van het slot ging en Damain er uit getild werd.'' Kom op, jij mag naar je eigen kamer, hij mag hier nog even een paar uurtjes zitten.'' sprak De dokter rustig en hij slikte even, zei niets, ook al wou hij iets ter afscheid zeggen, Damon zou vast wel begrijpen wat hij wou zeggen.
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 338 posts
|
Post by Gotenks on Jun 26, 2014 14:17:19 GMT
Dave Renard
Een kort stikkend geluidje ontsnapte weer uit zijn mond wanneer het kleine meisje perrongeluk op een van de kettingen van hem stond. 'Dat zou fijn zijn' zei hij zacht over of Amelia hem moest troosten, nee zijn hersenen hebben niet daadwerkelijk een klap van de molen gehad waardoor hij er zo op in gaat. Maar Dave heeft hier inmiddels al zoveel kinderen gezien dat hij echt wel weet hoe hij dan ongeveer moet reageren op bepaalde vragen, dit is echter de eerste keer dat hij het echt praktijk brengt, omdat dit meisje de eerste is die echt bij hem durft te komen. 'Omdat de gemene mannen denken, dat ik een heel slecht iemand in mij heb zitten...En dat ik zomaar iemand in een pad kan veranderen' zei hij het laatste als grapje. Dave moest zeggen dat hij dit wel prettig vond en net als hij wil toe laten om het jonge meisje op zijn schoot toe te laten, word het meisje bij hem weggetrokken en hij weer terug getrokken aan zijn kettingen. 'Nee alsjeblieft, waarom doen jullie dit' vroeg hij en hij duidelijk emotioneel werd. Dave gaf de pop nog terug aan het meisje voor hij afgevoerd werd naar zijn kamer en niet op een meest fijne manier. 'Jij opent niet weer die mond van je tegen niemand niet jij duivel' zei een dokter en ze een deel van zijn kettingen los maakten zodat zijn rug ontbloot werd, die duidelijk onder de litekens zat van voorafgaande zweepslagen. 'Nee nee alsjeblieft doe dit niet, alsjeblieft ik smeek je' dan komt de eerste zweepslag waardoor Dave hevig begint te schreeuwen. Na 25 zweepslagne worden de kettingen weer goed gelegd en word zijn kamer op slot gedaan met Dave weg in een hoekje gekropen.
|
|
RPG soldier
|
Post by Gotenks on Jun 26, 2014 14:48:19 GMT
Naam; Nathaniel Burkhardt Leeftijd; 25 Geslacht; Male foto/ Uiterlijk ; Karakter; Ja wat valt er nog echt over het karakter van Nathaniel te vertellen, dan alleen dat als er niet was gebeurd wat is gebeurd dat zijn persoonlijkheid zoveel anders had kunnen zijn. Nu is hij echter onberekenbaar, hij slaat door bij het ook maar beetje menselijke contact, hij praat niet, hij heeft continu zoveel adrenaline in zich dat hij behoorlijk wat kracht in zich heeft en oh hij bijt, letterlijk. Dus ja hij is een grote uitdaging als je hem de juiste mensen geeft. Geschiedenis; Nathaniel werd 25 jaar geleden geboren in Ierland, het werd al snel duidelijk toen Nathaniel nog maar twee was dat hij last had van een hevige zon allergie, het kleinste beetje zon kon hem al een reactie geven. Doordat ze zich in feite schaamden dat hun zoon een zon allergie had sloten ze hem op in de kamer, weg van alle menselijk contact en compleet weg van de wereld. Jaren heeft Nathaniel in een donkere ruimte geleefd. Jaren gingen voorbij en uiteindelijk begon hij ook steeds meer dierlijker te worden tot het uiteindelijk uit de hand liep en ze hun zoon naar de instelling hebben gestuurd. Beperking ; Nathaniel is meer dierlijk dan menselijk Extra ; Nathaniel kan dus ook niet praten, dus al met al is hij misschien wel de grootste uitdaging die de dokters in het gesticht zijn tegen gekomen.
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jun 26, 2014 18:41:55 GMT
Damon Hij keek nog even naar Damain en glimlachte. "Ik hou van je." Fluisterde hij nog even zacht voor de deur openging en hij eruit getild werd. Hij keek naar de dokters en Damain die niets zei, maar hij wist dat ze geen argwaan moesten wekken. Hij bleef in een hoekje zitten en zag hoe de deur nu weer gesloten werd. Nu kon de hel beginnen. Hij keek schichtig om zich heen, zocht iets om zich mee bezig te houden maar vond niets, waardoor hij al snel een aanval kreeg aan zijn ademhaling en zijn hart, hij voelde zich echt benauwd waardoor hij in een balletje kroop en weer begon te huilen door de muren die op hem leken af te komen.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 26, 2014 21:50:06 GMT
Esmeé Oakbranches
Ze keek naar hem en schudde haar hoofd.'' Jij bent niet slecht.'' Sprak ze en keek hem aan.'' Ze denken dat Amelia ook slecht is. Dat ze bezeten is, zei papa tegen mij.'' sprak ze rustig en keek naar hem.'' maar ik altijd spelen met Amelia.'' sprak ze en keek naar hem, en liet de pop nu ook gewoon los, omdat ze Dave ermee wel vertrouwde, en ze vond hem duidelijk aardig, iets wat de Doktoren toch moesten bezien, dat ze Dave niet direct aanviel, ook al had zij de pop nu helemaal niet meer vast. Ze schrok toen hij weg ging, en slikte.'' nee meneer is niet stout, en ik wil amelia!'' sprak ze en krabde een dokter ook even in het gezicht, wat door haar niet bepaald korte nagels begon te bloeden, en toen Dave haar amelia gaf, drukte ze die ook direct tegen zich aan, en rende van de doktoren weg, die haar nu al de bijnaam gaven; De gekke poppenmeid. Ze keek Dave Na, maar rende daarna naar binnen toe, en volgde Dave vanaf een afstandje wat giechelend, tot ze de deur zag sluiten en hem hoorde schreeuwen, vroeg ze zich af wat er aan de hand was.'' Meneer?'' riep ze vragend voor de deur, maar de dokters die naar buiten kwamen tilde haar nu zonder reden op en zette haar vlak naast Dave,in een soort van cel eigenlijk omdat ze niet wilde dat ze weer ontsnapte.
Damain Emeri
Hij slikte terwijl hij nu naar zijn kamer gebracht werd, en gilde direct bij binnenkomst, door alle engelse dingen die de doktoren op hadden gehangen, en hij wou direct rechtsomkeerd gaan, maar de doktoren duwde hem er weer in, en deden vlot de deur op slot, en hij begon gillend en bonkend op de deur te slaan.'' laat me hier uit!'' begon hij te gillen, en de tranen sprongen in zijn ogen, terwijl hij bleef schreeuwen en bonken op de deur.
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jun 27, 2014 1:49:24 GMT
Damon
Hij begon compleet te flippen en het duurde dan ook niet lang of hij zat ook op de deur te bonken, te schreeuwen dat hij eruit wilde en te huilen door de angst. Hij hoorde het geschreeuw van Damain, al bleef hij bonken en zelf ook schreeuwen tot hij niet meerkon. Zijn luchwegen vernauwden van het gevoel in een klein kamertje te zitten en zijn hart verkrampte helemaal. Hij zakt ineen en kwam met een luide bonk tegen de kast en op de grond aan. Zijn hoofd bloedde nu ook een beetje, al hadden de ddokters het vast niet gehoord..
|
|
RPG soldier
|
Post by Gotenks on Jun 28, 2014 12:21:32 GMT
Dave Renard
Dave kroop steeds verder weg in een hoekje wanneer de deur weer open word gedaan, alsof hij zo dwars door de muur kon gaan en om eerlijk te zijn, met momenten wou hij dat hij het kon dwars door de muur heen gaan, zoals een geest dat alleen zichtbaar was voor degene die hem of haar mochten zien. Dave draait zijn hoofd dan lichtjes zodat hij Esmee half kan aankijken en geeft haar een klein miniscuul glimlachje, het was een glimlachje die liet zien dat hij blij was om haar weer te zien, maar tevens bang was door de hele situatie, een blik met pijn en verdriet erbij. 'Uhm...Ik heb nu kennis gemaakt met Amelia, maar ik ken jou naam nog niet' zei hij 'ik ben Dave' stelt hij zich eerst dan ook aan haar voor.
Nathaniel Burkhardt
Het was ongeveer acht maanden geleden dat Nathaniel hier in deze instelling terecht kwam en het was niet de makkelijkste klus om hem uberhaupt hier te krijgen. Nu was er weer een dag aangebroken dat hij weer naar buiten mocht, maar ja ondanks dat hij het buiten zijn fijn vond was hij een gevaar voor de andere patienten en voor de dokters om echt vrij rond te lopen of om in kettingen te zitten want dat hadden ze hier al wel ervaren. 'Ik zie hem niet, zie jij hem' vroeg een dokter aan zijn collega die zijn hoofd schud en dan antwoord geeft. 'Hij ligt waarschijnlijk weer onder zijn bed, maar de kooi is gereed' vroeg hij waarop die andere weer knikte en ze met een aardig groepje de kamer van Nathaniel binnen stapten. Nathaniel merkte hoe ineens zijn bed boven hem werd weggehaald waardoor hij ineens weer compleet alert was en tegen de dokters begon te grommen en te blazen, je weet wel dat wat katten doen als ze boos zijn of wat dan ook. 'Nathaniel nou rustig blijven' zei een dokter tegen hem, waardoor Nathaniel alleen maar zijn hoofd wat scheef deed. Wanneer een dokter hem dan van achteren wil verdoven heeft Nathaniel dat in de gaten. Hij duikt dan weg en priemt zijn nagels in het gezicht van de dokter waarop hij niet veel later om zijn nek hangt en hem bij het oor bijt waardoor de dokter begint te schreeuwen. Als ze dan naar een heel gedoe hem dan toch weten te verdoven word hij in een kooi gezet met een doek erover heen. Het doek word dan weggehaald zo gauw Nathaniel in de schaduw staat.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 29, 2014 7:18:16 GMT
Damain Emeri
Damain keek naar alles in de kamer en slikte evwn, alles leek hem aan te willen vallen en hij keek naar de deur, naar alles, zelfs na iets scherps." HELP!" Gilde hij nu een aantal keer en waar het gebonk even was gestopt ging het nog even door en stonden de tranen in zijn ogen. De deur bij hem werd nu open gedaan en hij wist niet hoe snel hij het op het rennen moest zetten. Hij wou de bezemkast in, daar zat zijn troost maar die zat op slot.. dat was een reden waardoor hij nu naar buiten vluchtte en hij daar hijgend en steunend op de grond klapte naast een Kooi, waar hij niet eens door had dat er iemand überhaupt in zat nu. Zijn angst had nu flink de overhand genomen.
Esmeé Oakbranches
ze keek op terwijl ze nu toch zachtjes weer even een traan wegveegde en naar de man keek met een klein glimlachje. Ze liep naar de zijkant van de kooi en stak een handje uit, om zich ook voor te stellen aangezien hij net bij haar kooi kon komen. Ze hadden het nu perse gedaan, ze merkte dat ze dave vertrouwde, en haar pop zo af gaf aan hem. Als ze dat nu ook deed zouden ze haar weghalen hier. "Ik ben Esmeé, en dit is dus Amelia." Sprak ze rustig om haar pop ook weer voor te stellen." Kan jij echt mensen in een pad veranderen?" Vroeg ze rustig en keek hem aan terwijl ze hem rustig aan keek, nieuwsgierig, vriendelijk, en nu keek ze ook even naar de verminkingen en knikte even." Waarom heb jij dat op je gezicht? Is dat mooi?" Vroeg ze nu ook gewoon nieuwsgierig en bleef hem aankijken, terwijl ze haar pop een beetje tegen haar aan hield.
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jun 29, 2014 8:03:45 GMT
Damon
Hij bleef roerloos liggen. Hij was al vaak genoeg flauwgevallen in krappe ruimtes, maar ze zouden het nooit kunnen afleren bij hem, hoe graag ze dat ook wilde. Het bloed sijpelde helemaal over zijn gezicht heen en zijn ademhaling bleef gehaast, zijn hart kreeg het ook moeilijk, maar dat was wel het minste nu. Dat Damain aan de deur bezig was had hij niet gehoord, al begonnen de doktoren nu toch wel met de kast open te doen omdat hij zo stil was. Toen ze hem zagen sleurde ze hem meteen uit de bezemkast en sleepte hem naar zijn kamer. Hij kon toch niet mee of tegen werken in deze toestand.Hij werd op zijn rug verder gesleurd waardoor zijn bebloede gezicht te zien was, maar ook daar kon hij niets aan doen. Eenmaal bij zijn kamer werd hij op zijn bed gelegd en werd hij verzorgd aan de wonde. De doktoren vertrokken dan weer en lieten hem op het bed liggen, verwachtte dat hij zo meteen wel wakker zou worden.
|
|
RPG soldier
|
Post by Gotenks on Jul 1, 2014 16:36:47 GMT
Dave Renard
Dave kwam iets dichterbij zodat hij Esmee een hand kon geven, wat niet heel makkelijk ging door al die kettingen. 'Nee ik kan niemand in een pad veranderen' zei hij en lachte een klein beetje, wat er misschien wat vreemd uitzag door de verminkingen op zijn gezicht 'het is iets wat ze de anderen hier graag laten geloven' vervolgt hij. Wanneer ze hem echter vraagt over zijn verminkingen en of hij het heeft omdat het mooi is schud hij even zijn hoofd maar is daarna even stil. Want tsja hij kon toch nu moeilijk in geuren en kleuren gaan vertellen in hoe hij het precies had gekregen, hij moest het vertellen zodat het voor haar ook ergens begrijpbaar was en niet dat het haar nachtmerries ging geven, al zou deze plek daar al waarschijnlijk op zichzelf al voor zorgen. 'Mijn mama en papa hebben dit gedaan, omdat ze niet zulke lieve mensen zijn, dus het is niet omdat ik het mooi vind' zei hij dan alleen maar.
Nathaniel Burkhardt
Nathaniel begon lichtjes te ontwaken uit de verdoving die ze hem hadden gegeven en keek ergens nogal versuft om zich heen. Wanneer er dan iemand naast zijn kooi neer klapt is het eerste wat hij doet naar die persoon grommen om vervolgens op te staan. Echter doordat Nathaniel nog behoorlijk verzwakt is door de verdoving klapt hij weer neer. Hij weet dan op een vage manier toch weer naar de andere kant van de kooi te deinsen, waar een dokter hem met een stok in de rug port en Nathaniel niet weet in hoe snel hij zich weer moet omdraaien en hij normaal ook de stok zo te pakken zou hebben als hij nou niet zo versuft was.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jul 27, 2014 7:59:25 GMT
Damain Emeri
hij keek naar de jongen in de kooi, n schrok ervan maar hij was nog angstig en dit maakte het er niet veel beter op. Hij begon weer te lopen, zocht naar iets wat veilig was, maar werd gegrepen door 4 doctoren die hem met zijn tegenzin me begonnen te slepen en hij gilde even, wist dat hij terug ging naar die kamer." Ik wil niet! Ik ga niet!" Sprak hij vol doodsangst, terwijl nu tranen in zijn ogen sprongen, en die al snel begonnen te lopen over zijn wangen terwijl hij nog steeds tegen stribbelde." NEE!!" Schreeuwde hij nu ook keihard over het terrein wat aandacht van anderen trok, maar hij kreeg nu een klap op zijn hoofd waardoor hij in een keer stil was, en ze hem weer terug zette in zijn kamer. Met alle engelse dingen uiteraard, maar hij zag ze nu niet doordat hij buiten bewustzijn was.
Esmeè Oakbranches
Zr keek naar hem en schudde zijn hand even en glimlachte toch even een beetje." Zou toch grappig zijn als u iemand in een pad kon veranderen, toch?"vroeg ze nu ook rustig aan hem en luisterde nieuwsgierig naar wat hij meer zei en zuchtte even." Volwassenen zijn een beetje gek." Sprak ze en aaide de pop in haar handen over haar haren heen." Papa dacht ook dat ik gek was. Schoonmaakster rukte pop een keer uit mijn handen en sloopte haar. Ik werd boos." Sprak ze en keek haar aan." Maar ik wou haar niet in tomaat veranderen.." sprak ze duidelijk angstig, niet wetend wat ze had gedaan eigenlijk. " Ik heb haar nooit meer gezien." Sprak ze en schudde hasr hoofdje." En toen papa schreeuwen tegeb mammie.." sprak ze bog tegeb hem voor ze zachtjes begon te huilen." Ik wil naar mama.. Ik mis mama zo..." begon ze nu ook en drukte de pop tegen haar aan. Ja dat ze zo straks uit elkaar gerukt werden bij de ingang, had haar geen goed gedaan.
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jul 27, 2014 8:31:49 GMT
Damon
Hij bleef roerloos liggen op zijn bed, het bloeden was ondertussen wel gestopt, maar snel bijkomen zou hij toch ook niet meteen doen. Zijn hartslag was weer tot een normaal getal gezakt en zijn ademhaling was weer rustig. Hij was er wel bij, niet helemaal natuurlijk maar toch. Hij dacht aan Damain, wat zouden ze nu met hem gedaan hebben? Hij rilde lichtjes over zijn hele lichaam het was koud in zijn kamer, nu zeker doordat hij zoveel bloed was verloren. Na een uur ontwaakte hij pas weer en keek wat verward rond. De pijn aan zijn hoofd was vreselijk, alsof iemand met een hamer zijn kop in had geslagen. Hij stond wankelend op en liep naar het raam om deze dicht te doen zodat er geen kou meer binnenkwam. "Damain.." Fluisterde hij zachtjes en keek rond. Hier was hij niet. Hij was bijna alles vergeten van wat er was gebeurd met hun, hij herinnerde zich alleen wat losse flodders, en dat was ook alles.
|
|