Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud and I've made 2,714 posts
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jul 27, 2014 8:46:38 GMT
Damain Emeri
Na een goed Half uur kwam hij ook weer bij met een dreunende kop, waardoor hij kreunde en eerst ziin ogen nog njet open had gedaan, misschien masr goed ook, hij zou zometeeb weer helemaal uit zijn pan gaan slaan waarschijnlijk, want alles hing nog in zijn kamer. Hij opende nu zijn ogeb en keek naar het plafond, waar niets hing tenminste. Hij sloot zijn ogen weer en kwam overeind en legde zijn handen voor zijn gezicht en direct schoot het beeld van damon door zijn hoofd, en wist waar hij naar toe wou, maar niet kon want de deur was weer op slot gedraaid. Hij stond nu op eb keek nu rond en zijn ogen werden weer zo groot als voor heen terwijl hij weer begon te gillen, en direct richting de deur spurtte en hem open wou doen." OPEN DIE DEUR!OPEN HEM ALSJEBLIEFT!" Begon hij nu te schreeuwen en te bonken terwijl hij trilde en begon tr bonken op de deur maar hij zou nu geen reactie krijgen en waarschijnlijk vanzelf weer flauw vallen van Stress en angst.
|
|
Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 1,894 posts
|
Post by Cindy on Jul 27, 2014 8:54:28 GMT
Damon
Hij bleef op zijn bed zitten nu en legde zijn hand op de wonde op zijn hoofd en slikte even. Hoe was dat nou weer gebeurd? Hij sloot zijn ogen weer even rustig tot hij geschreeuw hoorde en meteen opsprong. Dat was Damain! Hij keek meteen rond, kon hij hier niet weg? Hij spurtte naar de deur en opende deze, ze waren hem vergeten op slot te doen, de sukkels, zelfs de sleutel er vergeten af te halen. Hij rolde met zijn ogen en nam de sleutel mee en liep op het geschreeuw af. Hij keek goed rond, of er nergens een dokter was. Maar momenteel leek het niet zo. Hij glimlachte eventjes en liep dan snel door naar de kamer van Damain en stak het sleutel in het slot maar het draaide niet. "Damain rustig, ik haal je hier uit." Sprak hij zacht tegen de deur en probeerde het slot te forceren.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jul 27, 2014 9:01:28 GMT
Damain Emeri
hij hoorde niet veel later een vertrouwde stem, maar hij was te ver in zijn angst om nog ietsjes rustig te reageren en bleef bonken, en trilde nog steeds hevig."ik wil hier weg.. ik wil hier weg.." sprak hij en het geklop werd ook langzamer nu terwijl hij nu nog een keer bonkte en gewoon urine had laten gaan net, doordat hij zo angstig was als de pest." Damon..." sprak hij trillend."Help... Help me..." sprak hij buiten adem en stortte nu bewusteloos neer op de grond voor de deur. Puur door angst en alle energie die hij er nu bij had moeten gebruiken.
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jul 27, 2014 9:18:03 GMT
Damon
Hij hoorde het geklop nog steeds en hoe hij echt werkelijk zo angstig was. Hij slikte en gaf nog een ruk aan de klink en het slot waardoor het nu brak. Hij slikte eventjes en opende de deur toen hij net flauwviel. Hij schudde zijn hoofd lichtjes en keek weer rond, maar zag niemand om hen heen. Goed. Hij tilde Damain op, de plas negerend, hij trok hem zo wel een propere onderbroek en broek aan. Het kon hem werkelijk niet schelen. Hij bracht Damain snel naar een andere lege kamer waar ze neit meteen zouden zoeken en legde hem rustig op het bed neer. Hij haalde snel een andere broek en onderbroek uit zijn kast in zijn kamer en bracht die dan naar de andere kamer waar hij lag. Hij trok rustig zijn broek uit en zijn natte onderbroek en slikte toch even. Nou ja, hij was goed geschapen. Hij schudde zijn hoofd weer en trok hem snel de propere onderbroek en broek aan. "Zo.." Zei hij nu rustig en wastte zijn handen snel even.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jul 27, 2014 9:38:55 GMT
Damain
hij had er totaal niets van mee gekregen van het optillen, en dat hij hem een schone onderbroek en broek aandeed. Al kwam hij wel vlak daarna bij waar hij allereerst een schrik reactie gaf en overeind schoot en schichtig om zich heen keek,maar niets engels zag waardoor hij toch heel langzaam weer kalmeerde rn nu Damon opmerkte." Damon.. oh Damon... Dankjewel.." sprak hij duidelijk dankbaar en keek hem ook zo aan terwijl hij nog steeds wat trilde en nu ook nog rustig een traan over zijn wang liep waar al genoeg opgedroogde tranen zaten." Bedankt... bedankt voor het redden uit die levende hel.."
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jul 27, 2014 9:42:31 GMT
Damon
Hij ging rustig naast hem op het bed zitten en keek rustig even de kamer rond, deze was nog niet gebruikt blijkbaar. Hij keek naar Damaintoen hij weer bijkwam en glimlachte eventjes. "Geen dank Damain, je bent nu veilig." Zei hij tegen hem en sloeg zijn armen even voorzichtig om hem heen en veegde zijn traan rustig weg. "Alles komt wel goed." Hij slaakte een zucht en keek weer naar Damain. "Ik heb je even een andere broek en onderbroek aangedaan, de andere had je namelijk onder geplast. Ik hoop dat je het niet erg vind." Zei hij nu ook eerlijk en keek even naar de vuile broek en onderbroek van hem
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jul 27, 2014 9:53:11 GMT
Damain Emeri
hij keek naar hem en slikte en schudde zijn hoofd, en sloeg daarna ook zijn armen om hem heen en hield hem direct een beetje stevig vast." Het maakt niet uit Damon. Mijn lichaam is van jou. Ik houd van je, en dat zal ook zo blijven. Jij bent de enige die mij lijkt te willen begrijpen." Sprak hij rustig en gaf hem nu zachtjes een kus op zijn lippen, masr besloot al snel dat dst in zijn gedachten niet echt genoeg was en zette zijn lippen nu langer op de zijne, terwijl hij zijn armen nu zacht over zijn rug liet glijden. De hoofdpijn die hij nog had, vergat hij nu bijna terwijl hij hem rustig verder bleef zoenen. Hij hoorde nu dokters, die zeidrn dat ze hen moesten zoeken,hun beide, maar damain wou en zou zich er nu niet teveel zorgen om gaan maken.
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jul 27, 2014 10:07:14 GMT
Damon
Hij glimlachte eventjes om zijn woorden en trok hem rustig verder in zijn omhelzing. "Ik houd ook van jou." Zei hij nu weer zacht met een lachje en ontving zijn kusje rustig. Hij ging ook gewoon in zijn zoen mee toen hij die begon en glimlachte genietend. Hij streek zacht over zijn heupen en merkte nog wel de wonde op zijn hoofd en het bloed dat nog wat in zijn haar geklit zat en wat over zijn hoofd. Het voelde vies aan, maar hij negeerde het voor nu even, zo ook de dokters die hij negeerde. Ze moesten gewoon stil blijven hier dan vonden ze hen niet direct.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jul 27, 2014 17:31:30 GMT
Damain emeri
hij stopte nu even de zoen en glimlachte even." Ik wil je graag wassen. " sprak hij rustig, over de wond op zijn hoofd." Msar we hebben hier geen water, althans niet schoon, dan moeten we naar de douche ruimte. Die is niet bewaakt, maar wie zegt dat we daar komen met al die dokters op zoek naar ons.." sprak hij zachtjes, de hele tijd zodat de doktoren hen niet zouden horen, die zouden niet snel hier kijken, over het algemeen zaten de nieuwe kamers altijd op slot. Hij drukte nog even zachtjes een kusje op zijn lippen en streek met een hand over zijn wang. Hij hongerde ergens een beetje naar zijn naakte lichaam, maar dat was meer omdar hij hem in feite half naakt al had gezien.
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jul 27, 2014 21:34:51 GMT
Damon
Hij zoende rustig verder tot hij zelf stopte en keek hem even rustig aan. Bij zijn woorden moest hij even nadenken over wat hij bedoelde maar snapte als snel dat het over de wonde ging die op zijn hoofd zat. "We zouden er wel kunnen komen, maar dan moeten we snel zijn." Zei hij zacht tegen hem en slikte weer even. Hij praatte ook de hele tijd zachtjes zodat er niets werd gehoorde en streek even over zijn wang. Hij ontving zijn kusje nog even rustig en leunde een beetje tegen hem aan. Hij sloot zijn ogen rustig en slaakte nu even een opgeluchte zucht, gewoon omdat hij bij Damain kon zijn
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jul 27, 2014 22:14:16 GMT
Damain Emeri
Hij keek naar Damon en glimlachte even een beetje en keek hem aan, en streek even over de zijkant van zijn gezicht.'' Ik weet het niet. Het is hier ook fijn, en als ze ons snappen..'' sprak hij en slikte even en gaf hem gewoon weer even zacht een kusje op zijn lippen en legde daarna zijn hoofd zacht tegen zijn borst.'' Laten we hier maar blijven. Ik wil bij jou zijn, en ik ben te bang dat ze dit van ons afnemen, dit moment samen. Dan ontdekken ze maar dat ik homo ben, het kan me niets meer schelen damon.'' sprak hij enkel en schudde zijn hoofd een beetje.'' Jij bent mijn droom droom wil ik nog wel even door leven.''
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jul 27, 2014 22:19:10 GMT
Damon
Hij keek naar hem en gaf een knikje, dat snapte hij ook wel. "Laten we hier dan maar blijven inderdaad." Fluisterde hij en ontving zijn kusje nog even rustig. Hij knuffelde Damain een beetje en glimlachte voorzichtig. "Ik hou van je." Murmelde hij nu zacht en ging weer rustig liggen en trok Damain weer tegen zich aan. Hij slaakte een zucht en sloot zijn ogen weer rustig even terwijl hij zijn gezicht wat in zijn nek verborg en hem daar af en toe een kusje gaf. "Zolang ze nu maar even wegblijven." Fluisterde hij zacht en strek weer even over zijn heup.
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 322 posts
|
Post by vadrouille on Jul 27, 2014 22:35:18 GMT
Naam; El Diablo ( Nick) Leeftijd; 21 Geslacht; Jongen foto/ Uiterlijk ; usagicassidy.deviantart.com/art/Smoking-1-75286035 usagicassidy.deviantart.com/art/Smoking-2-75286070 Karakter; El diablo is een 'duistere' jongen. Je komt met hem lastig in contact. Hij is het liefst op zich zelf en maakt graag mensen bang. Geschiedenis; El diablo is geboren als Nick. Maar op zijn 5de werd ondekt dat hij het liefst met duistere dingen bezig was. Dit kwam mede door zijn tante. Deze deed aan duistere dingen en zo hij dus ook. geesten op roepen, moord, demonen alles komt bij hem voorbij. Zijn ouders wilde geen duivels kind is huis en hebben hem hier gedumpt. Ze hebben verteld dat hij El diablo heet, de duivel en inmiddels zit die hier nu 16 jaar Beperking ; Hij is veel met duistere dingen bezig ( wist ff niet hoe ik het anders noemen moest ) Extra ; Hij is een ketting roker
El diablo De afgelopen jaren waren hier zoveel mensen bij gekomen echt niet voor hem. In het begin kwam hij nog wel eens vrijwillig uit zijn kamer, maar nu bleef hij zolang het kon altijd in zijn kamer. Het enige wat er brandde was een klein kaarsje. Hij keek er altijd tegen op als de doktoren hem uit de kamer kwamen halen omdat hij er toch eens uit moest. Een glas lag op de grond en een bord met allemaal letters er onder lag er bij. Zijn manier om te cominuseren met de geesten en demonen. In zijn mond zat een sigaret. verboden om in de kamers te roken dat wist hij maar hij had er schijt aan. Het zakmes lag naast hem en hij keek er even naar. Hoeveel bloed had er wel niet gevloeid met dat mes, zowel van hem als van andere. Rustig sloot hij zijn ogen en haalde de sigaret uit zijn mond waarna hij de rook uitblies en de sigaret weer terug in zijn mond stak. Zijn ogen schoten open toen de deur open ging en de doktoren kwamen vertellen dat hij er uit moest en de sigaret uit moest. Langzaam stond hij op en keek de doktoren donker aan " moge hij jullie doen vervloeken " sprak die brommend tertwijl hij langs hen heen de kamer uit liep. Rustig hield hij de sigaret tussen zijn mondhoeken geklemd en liep op zijn gemak door de gangen. Hij kon nog een half uur naar buiten en dan moest hij weer naar binnen. Ze lieten hem het liefst alleen buiten omdat ze bang waren dat hij andere wat aan deed. hadden ze groot gelijk in want dat deed hij ook. rustig liep hij de tuin in waar hij neer plofte op het gras
Naam; Lisa Olsson Leeftijd; 25 Geslacht; Vrouw foto/ Uiterlijk ; browse.deviantart.com/art/woman-29985886 Karakter; Lisa is een aardige en rustige vrouw die dol is op haar werk. ze heeft medelijde met de mensen die hier zitten en wil ze zo goed mogelijk helpen. Ze is en blijft rustig in welke situatie dan ook en staat voor alles en iedereen klaar. Niet is haar te gek Geschiedenis; lLisa heeft niet een bijzondere geschiedenis. Ze is geboren in een gezien met 2 oudere broers. Ze had altijd een goede band met haar broers. Haar vader was ook arts in dit tehuis en toen hij te oud werd heeft zij het overgenomen. Haar broers schrijven haar nog wel eens maar sinds haar vader is vermoord door een gek in dit tehuis heeft haar moeder het haar nooit vergeven dat zij dit werk ook is gaan doen. Nog steeds probeert ze iedereen hier te helpen met alle liefde en geduld die ze in zich heeft. Beperking ; x Extra ;
Lisa Ze had van af een afstand elke keer toe gekeken hoe de artsen met die jongen om gingen. Nataniel had ze opgevangen. Ze had medelijde met deze jongen. Misschien nog wel meer als dan met de rest. Elke keer bleef ze op afstand kijken naar de grommende, blazende,bijtende en krabbende jongen. Elke keer stond ze op afstand te kijken hoe hij buiten ontwaakte uit zijn verdoving. En elke keer als zij aanbood om eens een poging te doen om contact met hem te krijgen werd het afgewezen. Zei was een vrouw en hij was gevaarlijk en dat kon niet. Maar nu was ze der klaar mee, 8 maanden lang had ze het gepikt en deze jongen was er in de afgelopen 8 maanden niet beter van geworden. Ze liep naar buiten naar de kooi waar ze de arts de jongen met een stok in zijn rug zag porren "zo ga jij met mensen om ? stopt ze in een kooi, behandeld ze als dieren en port ze met stokken "ze keek de arts aan " Ga weg oke, jij bent een schande net als de meeste hier. Jullie snappen niet dat jullie allemaal alleen maar erger maken, iets wat de bedoeling toch niet is hier " zekeek hem aan en keek naar de kooi " ik hou wel een oogje in het zeil tot hij weer naar binnen moet " Sprak ze tegen de arts en keek naar de jongen
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jul 28, 2014 9:14:21 GMT
Damain Emeri
Hij zuchtte en kroop Helemaal tegen hem aan nu. " ik houd ook zo verdomd veel van jou Damon. Als we hier weg komen weet ik met wie ik mijn leveb wil delen. Mijn mooie leven met een man zoals jou." Spraj hij nu ook eerlijk en kroop nu gewoon boven op hem en duwde per ongeluk met zijn geslacht tegen het zijne en begon hem nu ook gewoon te zoenen. Ook al was het per ongeluk het had voor hem wel een soort reactie gegeven in zijn lichaam dat hij hem wou verwennen. Hem wou geven wat voor hen beide goed voelde.. sex onder twee mannen. Hij glimlachte ook een beetje en duwde er nu even perse op om hem uit te dagen, kijken of hij ook wou eigenlijk. Hij zei weinig meer en zoende hem gewoon verder, echter kwam er overduidelijk lust in zijn zoen naar voren.
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jul 28, 2014 9:35:58 GMT
Damon
Hij glimlachte even bij zijn woorden en opende zijn ogen weer toen hij bovenop hem kroop en zijn geslacht per ongeluk tegen het zijne drukte. Hij gaf een gedempte kreun, ze mochten hen niet horen.. Hij zoende Damain nu ook wel rustig mee en sloot zijn ogen rustig. Hij streek met zijn hand door de haren van Damain en moest weer een gedempte kreun loslaten toen hij weer drukte. "Hmm, straks horen ze ons nog." Fluisterde hij toen hij de zoen even stopte en keek hem nu weer even aan. Hij merkte de lust wel die Damain in zich had, maar hij wist niet of het wel zo'n goed idee was aangezien de dokters aan het zoeken waren, dan konden ze niet te veel geluid maken, en hij was nogal een schreeuwertje op sommige momenten..
|
|